For å gi deg en bedre opplevelse bruker vi cookies. Ved å fortsette å bla gjennom websiden godtar du vår bruk av cookies. Learn more.

Spørsmål og Svar
Her finner du svarene på de oftest stilte spørsmålene vi mottar. Ta en titt på dem før du kontakter oss.
- Er ordren min sendt?
- Er det mulig å endre ordrens leveringsadresse?
- Hvor lang er leveringstiden?
- Jeg har ikke et kredittkort. Kan jeg benytte bankoverføring?
- Er det trygt å handle fra deres nettside?
- Ordren min har blitt kansellert. Hvordan kan jeg betale for den?
- Jeg får ikke tilbudet for nye kunder til å virke?
- Hvordan håndterer dere personvern?
- Hvordan ser sendingene ut?
- Hvordan mottar jeg ordren min?
- Send oss en e-post dersom du har ytterligere spørsmål
Er ordren min sendt?
Vi sender automatisk en e-postbekreftelse hver gang vi skriver ut fraktbrevet til en ordre. Dersom du mottar denne e-posten med et sendingsnummer, betyr det at ordren din er sendt. Du bør motta sendingsbekreftelsen innen 24 timer fra du la inn orden (dersom du legger inn en ordre etter kl. 12 på fredag blir den sendt påfølgende mandag). Dersom du ikke har mottatt e-postbekreftelsen kan du logge inn på kontoen din, og kontrollere at den oppgitte e-postadressen er korrekt. Toppen
Er det mulig å endre ordrens leveringsadresse?
Dersom ordren din ikke er sendt er vi i stand til å endre leveringsadressen, eller navnet på mottaker. Dersom du allerede har mottatt sendingsbekreftelsen, kan vi ikke garanterer at vi er i stand til å endre leveringsadressen siden det kan være ordren har forlatt lageret vårt. Har ordren din forlatt lageret vårt har vi ikke mulighet til å stoppe ordren, eller gjøre endringer på adressen. Uansett ber vi deg kontakte oss så raskt som mulig, ved at du sender oss en e-post. Toppen
Hvor lang er leveringstiden?
Vi har alltid et god lagerhold slik at vi kan sende alle ordre innen 24 timer (unntatt helger). Alle ordre sendes med A-post. Vanlig leveringstid etter sending er to til fire arbeidsdager. Dersom ordren din ennå ikke har ankommet etter fire arbeidsdager, bes du vente en eller to ekstra dager før du kontakter oss. Det kan være det har oppstått små forsinkelser i posten, f. eks ved feilsortering. Du kan også kontrollere at adressen din er korrekt, og at du har navn på postkassen din. Toppen
Jeg har ikke et kredittkort. Kan jeg benytte bankoverføring?
For tiden tilbyr vi ikke bankoverføring som en direkte betalingsmetode. Imidlertid kan du opprette en konto hos enten PayPal eller Moneybookers Skrill, slik at du enkelt kan overføre penger fra banken din og til PayPal/Moneybookers kontoen. Deretter bruker du den til å betale på vår nettside, selv om du ikke har et kredittkort. Toppen
Er det trygt å handle fra deres nettside?
Vi tar sikkerheten på vår nettside ekstremt seriøst. Etter at du har lagt inn en ordre vil du automatisk tas videre til en betalingsside. Denne nettsiden er ikke hostet hos oss, og alle opplysninger beskyttes av 128bit SSL. En hengelås i adresselinjen på nettleseren din indikerer at transaksjonen er sikret. For økt sikkerhet har vi gjort det slik at kortopplysningene ikke lagres på noen måte dersom du velger å betale med kredittkort. Vi benytter Wirecard Bank AG (www.wirecard.com) som vår betalingsformidler. Toppen
Ordren min har blitt kansellert. Hvordan kan jeg betale for den?
Dersom vi ikke mottar bekreftelse fra betalingssystemet vårt om at transaksjonen har gått gjennom etter at du har lagt inn ordren, vil vi ikke håndtere eller sende den (det sendes ikke ut e-postbekreftelse, noe som indikerer at ordren er inaktiv). Du kan ikke betale en ordre som av systemet anses som inaktiv/avbrutt. Den beste løsninger at du legger inn en ny ordre, og denne gangen fullfører betalingen. Toppen
Jeg får ikke tilbudet for nye kunder til å virke
Vennligst kontroller at du har registrert deg, og at du er logget inn på kontoen din når du legger tilbudet for nye kunder til handlekurven din. Kontroller også at du ikke har lagt inn en tidligere ordre hvor du har brukt tilbudet for nye kunder. Dette siden tilbudet kun kan benyttes en gang per husholdning og/eller per konto. Dersom du brukte tilbudet i en tidligere ordre som blir ansett som inaktiv eller kansellert av systemet siden betalingen ikke gikk gjennom, bes du kontakte oss på e-post slik at du kan få benyttet deg av tilbudet. Toppen
Hvordan håndterer dere personvern?
Vi tar kundenes personvern svært alvorlig. Alle opplysninger som legges inn på nettsiden vår lagres sikkert på våre servere, og deles ikke med noen tredjepart. Vi innhenter kun minimumsinformasjon fra deg, slik som navn, adresse og telefonnummer. Opplysningene benyttes kun til å håndtere din ordre, eller for å kontakte deg hvis nødvendig. Du kan når som helst logge inn på kontoen din for å endre eller fjerne opplysninger. Dersom du ikke ønsker at det skal ligge igjen informasjon etter at du har lagt inn ordren, kan du sende oss en e-post og vi sletter kontoen din (vennligst merk at dette fører til at du taper belønningspoeng). Vi sender ikke ut nyhetsbrev eller annonser til kundene våre uten deres eksplisitte samtykket. De eneste e-postene vi sender er bekreftelse på opprettelse av konto, ordrebekreftelse, sendingsbekreftelse og en varsling dersom bonuspoengene dine er i ferd med å utløpe. Toppen
Hvordan ser sendingene ut?
Vi sender alle ordre med normale kvanta i anonyme hvite konvolutter. Avsenderen er “Winyol”. Fraktbrevet kan være utstyrt med en tolldeklarasjon, hvor innholdet beskrives som "Elastic Sheath". Toppen
Hvordan mottar jeg ordren min?
Du mottar ordren din direkte i postkassen. Imidlertid kan det være at noen ordre ikke passer i postkassen, dersom konvoluttens størrelse overstiger bredden på postkassen din (vanligvis omtrent 3-4 cm). Skjer dette vil du motta en hentelapp i postkassen, hvor du blir bedt om å hente brevet fra der du vanligvis henter pakkepost. Dersom du ikke henter sendingen etter et visst antall dager (normalt 14 dager i Norge), vil ordren din automatisk bli sendt tilbake til oss. Toppen
Send oss en e-post dersom du har ytterligere spørsmål:
Dersom du ikke fant svaret på spørsmålet ditt blant temaene, vil vår kundestøtte mer enn gladelig hjelpe deg med svar innen 24 timer. Vår e-postadresse er info@kondomvarehuset.no Toppen